Förberedelser...

Imorse vaknade jag av en liten Tyra som satt mellan mig och karln i sängen och försökte ta på sig mitt diadem :) jag hjälpte henne lite och gud vad hon skrattade när det väl satt på. Sötunge! Det är såna tillfällen man dock aldrig hinner fota.
Idag har vi då varit och hälsat på min mormor. Jag tog med lite jordgubbar till henne som hon kan smaska på, alltid uppskattad med de röda godsakerna :) Hon ska då komma och fira midsommar med oss i Ytterbodafjärden till helgen så det blir mysigt. Det blir att spela kubb, boule(?) och crocket :) iaf jag och Krille men hoppas på fler deltagare.

Imorgon är det mammaträff hos oss och jag har (med hjälp av Krille) rört ihop en.... cheesecake.. :) slår aldrig fel (hoppas jag).. blir massa goda bär till också.


Imorse blev jag rörd igen. Jag såg ju aldrig bröllopsfesten på tv igårkväll men imorse när jag såg nyheterna så visade dom Daniels tal till Victoria och då kom tårarna igen... tår på tår på tår och vackert var det! eller hur?


Nu ska jag göra middag!
Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Linda

Självklart kan vi göra det =)



Mmmm cheesecake hihi =) Ses imorgon!

2010-06-20 @ 20:27:19
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för idag =)

2010-06-21 @ 19:58:08
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0