Midsommarafton

Hej!

Det är midsommarafton och planera blev inte som vi hade planerat. Vi sitter i lägenheten och har magsjuka. Jag och Tyra är piggare eftersom vi drabbades igår och i förrgår men idag är det Krilles tur. Om jag inte tänker att det är midsommarafton och fredagkväll så gör det inte så mycket (förutom att det är jätteäckligt att kräkas såklart). Men man blir påmind varje gång man kastar ett öga åt tv´n.. "Hoppas ni har dansat och sjungit riktigt mycket runt året midsommarstång" typ :) tur det kommer fler år.

Ååh jag vill ju sitta i stugan med mina föräldrar och mormor Tora och njuta av solen. Fara ut med båten med Krille och fiska, spela kubb och njuta av lilla Myran. Hoppas vi är piggare imorgon för då åker vi dit.. som min mamma sa "-man vill ju umgås, vi som planerat så mycket"...


Ha en fortsatt trevlig kväll ni som åker flotte, grillar och får umgås och skratta :) nu går då jag och lägger mig snart.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men usch va tråkigt! Krya på er!

2010-06-25 @ 20:35:55
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: jöjj

hallo, komm jusst på. om du o familjen vill komma förbi på 30årskalas hos mej i näs är ni varmt välkomna! :)



21 juli



(om ni har hunnit bli friska tills dess. om ni kräks får ni inte komma!)



:D

2010-06-26 @ 20:44:55
Postat av: madeleine

Haha nä det tycker ja inte, fasen ligger ju i bikini ute så vem fasen bry sig! Hur äre med er då? kram

2010-06-27 @ 19:42:39
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0