Poff!

God kväll!

Det blev en tjejhelg detta :) och med det vill jag säga att Krille och Patrik for till Mjösjöby. Tänkte ju att han måste få en egen helg med tanke på att jag ska till Olso senare i sommar. Man måste ju vara ifrån varandra så man uppskattar varandra också :) ni förstår! Vi har ju fått vara tillsammans med Tyra sen hon föddes (minus det halvåret Krille pluggade) så vi har ingen anledning att klaga. Vi har det allt för bra.
Krille stormtrivs då på Kakelhuset och vi är glada för det. Jag har skrivit mer på mitt cv ikväll också.. gud vad ångest sånt där framkallar :S vill bara ha allt klart!


Idag blev det inget besök hos Mille (Melissa) utan vi tog bilen till min mormor Tora istället. Hon blir så häpen när hon ser hur mycket Tyra växer, kul kul. Tyra hade då fullt upp med allt i bokhyllan så jag hoppas mormor hittar igen allting sen :)
Tyra har bara sovit en timme under hela dagen så nu är hon så trött och fann detta sovläge :)









Krille: Passa på och njuuuuut nu ;)


Trevlig helg på er!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Hehe, jag vet, jag råååkade handla en hel drös med klänningar och tunikor. Det bästa av allt var att jag fick prova kläderna i lugn och ro medans pojkarna väntade utanför affären.



Jag måste också börja skriva på mitt CV, gaaah!



Om det blir finväder till veckan kan vi väl ses allihopa igen. Är lite sugen på att kika å se hur radhusen ser ut på tomtebo.



Hoppas att ni får en mysig tjejhelg =)

2010-06-11 @ 21:28:29
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha hej ås! det var råsvårt att hitta vart man skulle trycka på vilken knapp för att få skriva här på denna kräftskiva. :)



CV är svårt, men jag vet hur man gör nu!



// gubbhelg

2010-06-12 @ 11:15:16
Postat av: Linda

Blev det nå shopping idag? =)

2010-06-12 @ 19:18:15
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Lindis

Sweet! =)



Vi har inte gjort så mycket. Umgåtts med min far, sett brorsan lira boll, lekt med Hugo osv...

Så jäkla trist väder alltså...suck..

2010-06-12 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0