Så GLAD!

Idag är jag riktigt trött men jag är så otroligt glad :) glad över att Krille har ett jobb. Det är kanon att han har egen tjänstebil för det innebär att jag och Tyra inte är helt fast här hemma.. om man tänkt hälsa på ngn som bor lite längre bort tänkte jag, annars har jag ju en fin cykel sen finns ju även buss. Känns verkligen som allt börjar ta en ny vändning och jag kan inte bli lyckligare.

Ikväll kommer Naima hit och vi ska titta på resor till Olso. Vi har båda våra bästa kompisar där så och det vore så kul att åka och hälsa på :) sen är det ju så mysigt där också!


Nu har Tyra vaknat från sin vila så nu blir det lite mat för henne sen en promenad.

  



Kram från oss!


Kommentarer
Postat av: ås

testing testing

2010-06-07 @ 20:16:41
Postat av: madde

Ni ser ut att haft bara mysigt i stugan! Nu kan ja kommentera weeeo ;)

2010-06-07 @ 20:21:07
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi ses på onsdag! =)

2010-06-07 @ 21:01:33
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Linda

Knytkalas låter som en bra idé tycker jag.

Vilken tid passar dej? När sover Tyra?



Mitt nummer: 0706826240

2010-06-07 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0