Så kan det gå!

Hallå!

Jag och myris hade riktigt mysigt igår när vi var ensamma hemma. Rätt skönt faktiskt att få vara själv ibland. Hade tänkt mysa till det lite extra och låta henne sova i stora sängen men mig men hon är ju typ en mask numera så hon hade lätt ramlat ner på golvet om vi prövat, så för säkerhetensskull sov hon i sin egen säng.

Vi klev upp vid 09 imorse och packade allt som skulle med för övernattning hos mina föräldrar. Fick be pappa komma ner till parkeringen för och hjälpa mig bära. Väl uppe i lägenheten luktade det nybakta bullar :) så himla gott! Vi åt lite soppa innan vi gick ner på stan... det småduggade lite och det var ju mindre trevligt.
Myris fick iaf en solhatt och ett par badtrosor av mormor sin.. tack tack! Själv hittade jag en jättesöt vit tubtopp med lite virkat på. Då vet ni det :)

Tyra har då bara sovit två timmar idag och somnade för en timme sen, alltså klockan 22:45. Glad som en, jag vet inte vad?, och då gör det faktiskt inte speciellt mkt :) hon har då krypt runt i blöja, t-shirt och solhatt nästan hela kvällen, hon har spanat in allt på balkongen och morfar har fått riktigt fina kort på henne.

Imorgon hoppas jag att Krille och Patrik kommer hem utan att ha ätit middag för jag har en färsk fläskfilé i kylen som inte vill vänta en dag till. Kan dom säga nej till filé? knappast! :P


I veckan blir det då mkt bakning..
Krille fyller år på torsdag så välkommen på fika om du har lust :)


Nu ska jag sova
Gonatt!


(Tyvärr inga bilder för jag har inte med mig min kamera)


Kommentarer
Postat av: madeleine

Lät som en mysig dag! Ja det har jag ju gjort, känns super bra alltså! Så glad!

2010-06-13 @ 08:11:21
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0