Senaste dagarna


Tyra provsitter mormor och morfars nya utemöbler..


Tyra tyckte vindspelet var fantastiskt kul.


Och hon fann en kortlek :P


Byggaren av friggeboden...iaf en av dom :)


Vatten kan man aldrig få för mycket av.


Nyvaken älskling :)




Nu är vi iaf friska. Som ni ser så for vi till stugan igår :) vi trotsade sjukan och åkte och det gick jätte bra!
Vi grillade oxfilé igårkväll och till det hade vi kall potatissallad. Till efterrätt såklart jordgubbar med glass :P
Idag tog vi en sväng till Skeppsvik och jag, Krille och Tyra fick iaf SE en midsommarstång så lite känsla har vi fått.


Imorgon blir det att få bort all tvätt som blivit de senaste dagarna.. maskinen går i ett kan jag ju säga.
På tisdag åker jag och Tyra ut till stugan igen och jag vet inte hur länge vi stannar men det ska ju vara SOL i veckan och vi vill ju få lite färg på oss :) Krille jobbar en vecka till så han får vara ensam hemma.
Annars då? Jo tack, det är ju SOMMAR :D

Nu ska jag pyssla om min lilla gumma!!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att ni är friska =)

2010-06-28 @ 04:13:35
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0