Yes!

Idag har jag och myran ränt runt som tokar efter ett skoställ. Tänkte att dom hade billiga på Ö&B så vi åkte dit men dom hade inte ett enda kvar. Vi hittade såklart lite annat bra-å-ha så vi fick en liten påse. Jag hittade ett års tårtljus som såklart var rosa och glittrade till Tyras födelsedag, gud vad hon skrattade när hon såg den sen satt hon och pillade med den tills det var dags å betala.. tror du hon blev nå sur när jag tog av henne den? :) hon blev iaf lika glad när hon fick tillbaka den och insåg att det var hennes. Stark vilja på lilla damen.

Vi åkte vidare till Rusta (oh yes, rusta) och där stod skostället :) i ek.. kunde inte bli bättre. Nu är det monterat och det är skönt att inte ha skor överallt, det var nästan fallrisk ett tag + när Krille kom hem från träningen i måndags trodde han att jag och Putte hade besök, hehe. inte då! Vi ägde alla skor :)

Krille kommer då snart hem och då ska vi fara och fira Mattias som tar studenten idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0