Aptit!

Tyra ÄLSKAR den nya gröten och hur glad blir man inte när hon bara gapar och vill ha mer? :)
Igår var det en riktigt seg dag. Vi passade på att rensa i klädkammaren och det behövdes så nu är det riktigt nice där inne. Hoppas att garderoberna passar där inne bara.. vi är lite tveksamma!
När det började närma sig middagstid frågade jag "-Vad blir det för mat?" Krille svarar -"Det blir att gå till grannen idag" .. närmare bestämt pizzerian.. dom har sjukt god kebabpizza :) Vi lyxade till det ännu mer genom att äta framför tv´n för det var ju faktiskt hockey :D

Det gulligaste hände faktiskt nyss.. Tänkte lägga lilla damen i sin spjälsäng för att fota lite när hon tittar genom spjälerna så jag la ne henne och gick och hämtade kameran och vad gör hon när jag kommer tillbaka efter 30 sekunder? Jo, hon sover :)



Min far ska komma förbi om en stund.. då ska jag bjuda på vaniljbullar och kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0