Boel-test!

Imorse var jag med Tyra till Bvc för ett boel-test skulle göras och det gick jättebra. Hon hade gått ner lite i vikt men det beror på att hon har börjat röra sig mer.. hon är just nu i stå-på-alla-fyra-fasen och gungar och det ser så himla roligt ut. Fick en broschyr om vad man ska göra om hon får i sig olika kemiska vätskor för vips är olyckan framme. Fick en bra rim- och sång bok också :) man får så mycket när man är hos barnmorskan!

Imorgon kommer Melissa, Peter och lille Lewis hit på middag. Ska göra Mango chutney kyckling med ris och till efterrätt cheesecake..mums!!
Hoppas dom vill se Let´s Dance finalen för det vill jag :)


Ne ni, lite dammsugning på det här så har jag gjort mitt för i dag :)

Kommentarer
Postat av: madeleine

Tack! Va skönt att testet gick bra, men det är då fan så löjliga tet så man vill typ skratta ihjäl sig! Hehe ja vänta du Åsa snart kryper hon dog också, när Leia började så tog det 2veckor sen kröp hon, och nu klättra hon överallt och ingenstans :D

2010-03-25 @ 20:47:07
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: madeleine

Haha nä precis, och några jäkla plingor vid öronen :D Jaså du blev rörd, fasen ja sänkte Leias säng till botten för 2,5månad sen eftersom hon började va farlig redan då. Ja du Åsa snart är våra flickor tonåringar, ojoj!!

2010-03-26 @ 06:06:35
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0