Hoppgunga, påskpynt och gammelmormor!

Igårkväll for jag till Naima m. familj. Det första Tristan sa när jag kom in genom dörren var: VI SKA HA KALAS ÅSA! VI HAR TÅRTA! - Fantastiskt sa jag när jag till slut förstod vad han sa :) Han sa även att Tyra var välkommen och bada i hans pool i sommar så det ser vi fram emot. Han är så rolig Tristan.. en riktig buspojke! :)
Jag vet inte HUR mycket barnsaker vi har lånat av Naima och Henrik sen Tyra kom till världen, och det verkar då inte ta slut heller.. jag fick med mig en sänghimmel och en hoppgunga denna gång :) så himla snälla dom är! Sen lovade Naima mig att hjälpa till med stylingen av Tyras rum för hon är sjukt duktig på att rita!

Idag på dagen hade jag tänkt hälsa på min mormor Tora eftersom Krille inte har bilen den här veckan... jo pytsan.. de killar han samåkt med har gått klart utbildningen så nu kör Krille varje dag. KUL? Nej inte ett dugg...så jag ringde mormor och sa att vi kommer ikväll ist. (läs onskväll). Var tvungen att fara förbi Onoff före och hämta min mobil som varit på service så äntligen kan man vara kontaktbar igen. For en sväng förbi Plantagen också och köpte några påskliljor, pyntgräs, glittriga fjärilar till Tyra och en duk.. jag har faktiskt aldrig gillat påsken men nu har jag bytt inställning till det :) måste vara för att jag nu mera är mamma. :P


Fjärilarna jag ska sätta fast i Tyras sänghimmel


Blomster och söt kyckling :)



Aja baja Tyra.. inte hänga i mobilen! :)


Så här sitter grabbarna just nu. Öl, chips och hockey!

Jag är så nöjd. Köpte havrevälling till Tyra igår och nyss gav jag mig på den utmaningen.. att få i henne det :) inte lätt men jag lyckades. Hade dock pipmuggen för hon VÄGRAR ta flaskan så länge det inte är vanligt vatten i den.. men hon måste ju lära sig ta flaskan.. svårt när hon är en så bestämd dam bara :)


Mammas gosebarn nyvaken efter dagens vila :)

Ne nu måste jag lägga mig.. imorgonbitti ska vi på Boel-test med Tyra!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0