Ny garderob!

Oj vad jag har rensat bland Tyras kläder ikväll och gud så kul det var att lägga in dom nya jag och min mamma köpt idag :) Det var massa rea på Lilla Mirakel så det var bäst att passa på. Blir svårt att välja kläder till henne imorgon, man vill ju pröva allt samtidigt men jag tror inte att Tyra uppskattar det lika mkt som jag :) ta av ta på, ta av ta på tror jag nog skulle göra henne ganska grinig :)

Det har ju hänt en rolig grej till :) det har kommit en pojke till världen och föräldrarna till honom är Anna och Robert.. nu har dom en av varje könen :) grattis igen!


Jag och Krille har planer här hemma! eftersom vi har en klädkammare så varför inte använda det dom det då? Så här framöver ska vi bära in alla garderober dit och det som inte behöver vara där inne åker upp på vinden.. tänk så stort rum Tyra kommer få :)


Sitter i pappas knä och klappar händerna

  
Lite bus i soffan


Nu ska Krille göra go popcorn för snart är det tvmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0