Nytt utseénde igen!

Jag har liiiiite (väldigt) svårt att bestämma hur jag vill att bloggen ska se ut och www.myddis.blogg.se hjälpte mig så den blev mer personlig :) tusen tack för det!


Gosan kör med full fräs i gå-stolen idag.

Min pappa kom förbi med mammas mobil som jag ska få låna.. blev så himla isolerad utan mobil! Det kom sms från Krille: ring mig ring mig!

Nu sitter vi vuxna här hemma och planerar middagen.. det blir PANNKAKA!! Krille var lur på om man kan ha med det som matlåda imorgon.. varför inte? Uppstekt pannkaka är ju det godaste som finns :)

Kommentarer
Postat av: madeleine

Precis! Grymt gott med uppsteke pannkaka :D

2010-03-16 @ 18:54:01
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0