snart bär det av!

Krille skulle sluta vid lunch idag så han kommer nog hem snart. Blir skönt att få komma iväg tidigt också.
Har försökt packa och det är inte liiiite man ska ta med när man har en liten unge :P hoppas jag inte glömt ngt! Vad Krille ska ha med sig får han nästan packa själv men det han absolut inte får glömma är linserna och linsvätskan så det har jag lagt ner i en påse :)
Hoppas det inte blir allt för dåligt väder för jag är sugen på en skotertur :) vi får la se!


Bara för att snön kom tillbaka så lägger jag upp en sommarbild på Sigge :)


Här ligger han och spanar


Busfröt redo för Mjösjöby :)


Morsan och kringelmask :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vem är pappan till barnet? det verkar i alla fall inte vara din sambo. eller ni kanske har adopterat? hur funkar det i så fall? vart adopterade ni i från?

2010-03-19 @ 16:37:49
Postat av: Madeleine

Alltså ursäkta mig SOFIE va du nu kallar dig! Känner du åsa eller? Varför skulle inte Kristoffer vara pappa till barnet? Hur sjuk får man vara som skriver sådär???! Skämmes!!!!!

2010-03-19 @ 20:44:36
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Mia

Håller med Madeleine, vad tusan är det där för kommentar!! Blir seriöst riktigt arg!



Ha så trevligt i mjösjöby Åsa! Får vi höras sen! Kram

2010-03-20 @ 14:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0