Sovande natt, mobil på service och hoppgunga!

Lillmyran sov väldigt bra inatt måste jag säga.. hon vaknade nångång men eftersom hon får sova i våran säng (när hon är sjuk) så gungade jag henne till sömns så lätt. Hon börjar bli allt mer pigg nu så det är på bättringsvägen :) känner mig själv rätt kry också så det lutar mot Mjösjö till helgen! :D

Jag har åter igen lämnat in min mobil på service så det är många nummer jag inte har för tillfället. Jag har min gamla mobil men batteriet i den är inte helt hundra så den mobilen är mer avstängd än påslagen...t.ex. Melissa, du väl kan slänga iväg ett sms eller ett samtal så har jag ditt nummer för jag vet inte hur länge mobilen är borta! :D

Naima har varit så gullig och hämtat Tristans hoppgunga hos sin mamma så Tyra ska få låna den. Vi måste bara bli friska så vi kan hämta den :) lär bli många skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0