Stormig promenad!

Imorse klockan 10 promenade jag mot Melissa. Det snöade men inte lika mycket som det gjorde på vägen hem.. jag fick verkligen ploga fram min väg med hjälp av vagnen och under snön var det såklart is så det var tur att jag hade någonting att hålla i :)
Idag var det faktiskt första gången jag höll i Lewis. Det var bara att hålla i nacken och det var så mysigt :) Tyra skrattade och klappade händerna när hon såg mig hålla honom så något syskon till henne är nog inga problem, skämt å sido :)

Ikväll ska Krille och Henke på Allstar och se hockey så jag och Tyra får ha mystorsdag för oss själva.. blir nog att packa inför morgondagens resa till Mjösjöby :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0