Wihooo!

Känner mig grymt utvilad. Tyra har sovit hela natten utan att vakna en enda gång. Hon hade det lite svårt att somna igår men hon var så övertrött så hon visste väl bara inte vilken sida som skulle vara skönast att somna på, eller nåt? :) Det var iaf bara mamma (jag) som gällde!
Jag tänker friskförklara mig idag faktiskt.. känner mig "klar" i huvudet, inte snuvig och nääästan ingen hosta! Gud så skönt att bli av med förkylningen för den här gången. Tyra har hostan kvar annars mår hon jätte bra.. hon skrattar och busar som aldrig förr..härligt att se :)

Igårkväll hade Krille sista träningen med Hörnefors så jag, Henke och Tyra satt bänkade framför tv´n och surrade. Sen fick jag en glad överraskning :) min storebror kom med yoghurt och gröt till Tyra i määääängder. tusen tack!



Blandade smaker och räcker fram till augusti/september!

Nu är här hemma väldigt dammigt.. dags att dammsuga!

Kommentarer
Postat av: Melissa

skönt att höra att du e på benen igen :) Då har vi lärt oss läxan att med andra ord inte hoppa över huvudbonaden :)Hör av dig när mobilen e igång, vill ju ta o ses o gå en promenad omg!!! ;)

2010-03-17 @ 09:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0