Bloggtime...

Imorse kom min kusin och hennes man körandes från Skellefteå. Dom lämnade sin bil hos mina föräldrar sen åkte dom med mina föräldrar till oss för att hämta mig så jag kunde lämna dom på flyget. Anledningen till att vi körde deras bil var att Tyras bilstol är så krångligt faststpänd i våran bil och alla hade inte rymts. Sen skulle såklart parkeringshuset hos mamma och pappa städas precis idag så INGA bilar fick vara där inne från tidig morgon till efter klockan 18. Det blev ett evigt pusslande eftersom det var jag som skulle köra in båda bilarna i parkeringshuset igen... Krille var så snäll och tog tag i det så nu är deras bil under tak och mor och fars bil här... enklast så eftersom jag måste hämta dom med samma bil på söndag också :)

Vi har ju även fått hit Sigge och Tyra är helt uppåt väggarna glad :) hon följer efter honom överallt och tokskrattar emellan åt :)


lite från dagen





Vad gör min badanka här inne?




Väldigt nyfiken på kissekatten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0