En helg i byn!

Då var vi hemma igen och hela familjen har varit eller är sjuka. Det började med Tyra sen jag och nu Krille, hoppas vi blir friska till helgen då vi ska på Nordic Rock :)
Vi har iaf haft jättemysigt i Mjösjöby men jag ser nu att jag har varit dålig på att fota.. väldigt dåligt men Krille tog den här bilden innan vi for :)



I den stugan bor vi i när vi är där borta
gaaaanska så nice :P




Mitt halsont har kommit tillbaka och det är inge skoj alls för imorgon ska jag vara med Naima och Tristan.
På tisdag ska jag ner på stan och hitta söta sommarklänningar till myran. På onsdag ska jag skjutsa mina föräldrar till flyget och ta hem sigge-katten till oss. På torsdag ska jag, Krille och myan ut och äta på resturang. Fredag ska vi på 20 års kalas och på lördag är FEST :)

Där fick du min vecka :) glöm inte morgonpromenaderna bara!

Nu ska jag se klart Wallander, än om man har sett alla tidigare :)

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: madeleine

Mys pys! Fasen Ås i helgen då jävlar blir för oss morsor att skaka på fläsket!! Weeeo :D

2010-05-24 @ 10:36:35
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0