God kväll

Hallå!

Jag har, som ni säkert läst i det tidigare inlägget, städat vinden idag och nu kan man GÅ där inne :) fantastiskt! Hittade så mycket grejer och varför samlar man skräp? När jag får bärhjälp av karln ska vi ta och slänga lite stuff.
Tyra har gått med lära-gå-vagnen idag och Krille fick skruva åt hjulen så det inte gick för fort. Hon är mycket för att släppa ena handen och stå på ett ben men med lite stöd gick hon från köket till vardagsrummet :)

Just ja, igår när jag var hos Naima så fick vi en idé att hälsa på våra vänner i Olso en helg i sommar :) hur kul hade inte det varit då? bara flickor, wihoo :) inget är bestämt men det hade verkligen varit jättekul.

Imorgonbitti ska jag skjutsa mina föräldrar + min kusin och man till flyget för dom ska till Prag över helgen. Hoppas dom tar sig iväg, tänker på vulkanutbrottet på island.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: bea.

Hahaha, det lät som att Mamma var jätte ung när du skrev kusin (A)

Jag tror dom tar sig iväg... kanske inte hem! ;)

2010-05-25 @ 20:52:31
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0