Hissen!

Imorse var jag och Tyra ute på promenad redan klockan 8.. snacka om att det var många barn som skulle till skolan och jag har aldrig träffat så många hundar och hundägare under samma stund heller :) verkar vara då man rastar dom...
Vi var borta en timme ungefär och Tyra skulle såklart beskåda allt så det blev ingen vila för henne men väl hemma på balkogen somnade hon sittandes :)




Nu undrar ni säkert varför det står "Hissen" som rubrik.. Jo vi var ju och hälsade på min mormor idag på geriatriken och när vi skulle åka hissen sen så hinner vi in i hissen, trycka på "BV" och vips blev det svart, strömavbrott... TUR att dörrarna aldrig hann stängas!! All personal gick runt och frågade varandra om vad som hände och någon skrek "nu är det kafferast" :) vi satte oss i matrummet och väntade på att strömmen skulle komma tillbaka men inget hände, så jag bar Tyra medan Krille tog vagnen ner för sex trappor och vagnen höll ba bra. Dom vi mötte i trappen sa att det var tur att vi inte fastnade i hissen för vem vet hur länge man suttit där? får nästan panik när jag tänker på det. Ja, hela geriatriken var då utan ström när vi lämnade byggnaden.

Sen känner jag att jag är grymt less på att vara hemma. Ska börja jobbsökandet nu för jag vill träffa folk och utvecklas..tips?

Imorgon åker vi till Mjösjöby och stannar över helgen!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå där =) Jorå, nu är allt bra, Hugo har varit jättesjuk men nu börjar han vara på benen igen.

Hur e det själv?

Absolut! Det vore jättetrevligt =)

Till veckan kanske?

Hoppas att ni får en trevlig helg.

Hugo fyller år imorgon, helt galet! =)

Kramis

2010-05-21 @ 06:34:55
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: madeleine

Äh fy fasen! Ja är smårädd hissar alltså! Tur ni inte va där inne.. Ja du Åsa ja är rätt less på vara hemma också, och ja har ett jobb men ingen som kan ta hand om Leia! (suck) Va mysigt att åka till mjösjöby! Hoppas ni får en trevlig helg..

2010-05-21 @ 07:29:15
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0