Sävardag!



Idag har jag och Tyra varit i Sävar.



Tristan visar sina leksaker


Tristan gullas med myran


Vi for till lekparken och gungade på hästen


Myran njuter av att få gunga :)


Wihooo :)

Vi var borta heeela dagen och när jag kom hem kom jag på att jag var tvungen att handla lite små saker till kylen. For till Coop och svängde in på kappahl och hm och hittade lite sommarkläder till Tyra.
När jag kom hem var det KAOS i Tyras rum.. hon hade dragit fram alla leksaker så jag dammsög, dammtorkade och moppade så nu har hon det riiktigt fint! Fick hennes gardinder med posten idag också och det kommer foto på det imorgon.

Hade tänkt mig på stan imorgon men eftersom jag hittade det jag hade tänkt shoppa idag så tror jag att jag ställer in min stadstur. Ska passa på att gå upp på vinden med massa kläder Tyra har vuxit ur och lite annat smått och gott!


Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0