Kvällpromenad!

När Krille cyklade till träningen hängde jag och Tyra med till hallen sen fortsatte vi våran promenad i det vackra vädret..


Härligt med soliga sommarkvällar..


Nu kapas det träd längs kolbäcksvägen vill jag lova



Tidigare idag..nyvaken tjej vill upp :)


Ser du prickarna?
Det är björklössen på våran trall.. dom blåser mot balkongdörren så man tror nästan att dom vill in. Det kliar i kroppen när jag tänker på dom. Ett par parade sig t.o.m. på fönstret och det gjorde mig ännu mer äcklad.
Och ikväll när vi promenerade tittade jag på jackan med jämna mellanrum och man var alldeles grönprickig.
Vi ringde styrelsen idag angående hur balkongen ser ut och dom sa att det finns inget att göra.. hela landet är drabbat och det är bara att härda ut :S


Nu ska jag duscha.. läääänge!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Jo han har mest troligt astma. I samma veva som vinterkräksjukan visade lungröntgen att han har astmatisk inflammation i lungorna. Han ska inhalera pulmicort i en månad, sen blir det uppföljning på sjukhuset.



Jaa nu är det äntligen bättre väder! =)

Pratade med Malin angående våran "gruppdejt", vad sägs om nästa vecka? Vilka/vilken dag passar dej bäst?

2010-05-31 @ 21:07:28
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0