Lilla mirakel ska stänga!

Idag tog jag med mig Melissa till Lilla Mirakel. Jag hittade lite smått och gott till Tyra samt en present till Heidi och Freddans lilla tjej (som ännu inte har något namn). Hittade inte så mycket i Tyras storlek faktiskt men det fanns hur mycket söta små bebiskläder som helst :)


En scarf, mössa och ett par strumpbyxor blev det till myran.


Tyra visade sin mormor och morfar att hon kan ställa sig upp mot möbler idag, dom blev så stolta.
Var ju tänkt att vi skulle till Hörnefors ikväll men Mia hade tagit hand om sin lillasyster som dessvärre hade magsjuka och det är ju inte direkt vad man vill ha, så vi for och handlade på Coop istället.

Nu väntar bara strykning av alla kläder jag tvättade igår.. huvva vilken tråkig syssla men jag ska allt se "halv åtta hos mig" medan :)

Hej hej



Kommentarer
Postat av: madeleine

Ja jag vet ju va du tycker! Ja tror också på lite ljusare men längden kvar.. Fan också att man inte va där första dagen hade man säkert hitta hur mkt som helst! Men men Har så satans mkt kläder åt Leia så ja fattar det inte själv.. Haha! Mamma höll på dö när hon såg hur mkt kläder ja hade åt henne..

2010-05-11 @ 19:58:06
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: jöjj!

jo! jag o affe ska spela lite t.t.tillsammans först på dagen i replokalen, sen hänger jag på han hem!



så vi ses där!



;)

2010-05-11 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0