Motionsdag!

Oj mina ben värker nästan. Jag har inte direkt någon kondition men idag fick jag allt upp flåset.
När vi vaknade i morse sken solen helt underbart och jag och Krille bestämde att en cykeltur runt sjön är ett måste. Det blev inte så. Innan Krille hade fått fast Tyras stol på min cykel blev det svordomar, blodigt finger och inte direkt nån peppning för en fin dag. Tyra blev jättetrött i all väntan på att pappa skulle bli klar så jag la ner henne i vagnen och gick en promenad på 1 ½ timme.. SKÖNT och fort gick det.. ni skulle ha sett mig :P

När jag kom hem såg jag att mina cykel stod parkerad utanför porten MED Tyra-stolen på och jag flinade upp lite. Hur länge har jag inte pratat om att få ta en cykeltur med lilla damen men det har aldrig blivit av. När jag kom in i lägenheten hade karln lugnat ner sig och sa att självklart ska vi ut på en provtur. Tyra satt faktiskt bra i stolen och hon var vaken hela vägen ner till stan där vi tänkte oss till Koskelas Ögonklinik men det var såklart(!!!) stängt på måndagar, så vi åkte till farbror Robert på Haga och surrade en stund. Tyra blev jättetrött och sov hela vägen hem igen... Det känns iaf otroligt bra nu när man har fått röra på sig :) nu kan man somna med gott samvete.

Imorgonbitti ska jag och myran följa med Melissa och Lewis till Bvc för Lewis ska vaccineras och jag tänkte passa på att väga Tyra, för nästa gång vi ska träffa våran bm är när hon är ett år och det är ju ett tag kvar.
Efter det åker vi till Mjösjöby och är där i några dagar..vet ej hur länge men det ser ni. Jag lär ju blogga därifrån också ;) Vattnet har då kommit igång i lillstugan så vi ska sova där.. blir mysigt!


Sen måste vi hitta en mindre hallbyrå så vi tänkte försöka sälja den här för den ryms som sagt inte hos oss!


Intresserad?
Jätte rymliga lådor och i gott skick!


God natt gott folk!


Kommentarer
Postat av: jöjjo

fan vad flitig du är på blogga. keep it up! skulle ni till affe imorrn? med tyra? då hookar jag upp med er!



har inte ens sett emelies mage än, när jag tänker efter!



2010-05-04 @ 12:51:51
Postat av: madeleine

Åh tack så mkt Åsa! va fasen bloggar du inget nu för? Håller ni hus? kram

2010-05-09 @ 14:07:59
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0