Promenad, gunga, mjukglass och cykla!

Imorse gick vi våran vanliga runda med sovande Tyra i vagnen.. det var så himla varmt ju!
Det är så skönt att äntligen slippa ta på alla ytterkläder på Tyra och jag lovar att hon känner samma sak.
När vi kom hem så såg vi att gungställningen på gården hade en babygunga så Tyra fick sig ett åk :) och gud vad hon tycker det är kul :) 

 

Det var det ju tänkt att vi skulle hälsa på min mormor men hon skulle byta avdelning idag så vi hälsar på henne imorgon istället.
Våra planer blev ändrade så vi slängde in Krilles cykel i bilen och åkte till Cykel och Mopedhandlarn Öst på stan för däckbyte.. -Kan inte Krille byta däck på en cykel? tänker du nu.. -Ne det verkar inte så ;) ajaj!


Tyra lite trött i bilen. Den där mössan hade jag när jag var liten, visst är den söt? :)

Vi blev ju såklart sugen på mjukglass i den gassande värmen så vi for till mina föräldrar och parkerade bilen och hämtade sittvagnen i deras lägenhet och vandrade ner på stan. Där mötte vi Mia, Daniel och Maja :)
Eftersom jag har haft min cykel hos mina föräldrar dom senaste två veckorna så var ju denna dag ett ypperligt tillfälle att cykla hem :) trots motvind, vägarbeten och vingliga pernsionärer längs vägarna så tog jag mig hem. Det blev en liten motionsdag idag kan man säga :)

Till helgen åker vi till Mjösjöby igen :) härligt härligt.. hoppas på massor med SOOOL :)
God kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0