Sommarväder, besök från Sävar och tänder.

Åh vilket väder vi har va? :)
Imorse blev det en prommis med Melissa som dessvärre är förkyld.. inte kul att vara förkyld på våren för det brukar ju hålla i sig hela sommaren.. mer eller mindre.
Efter promenaden så dukade Krille fram frukost.. mums! Sen skjutsade jag ner honom på Cykel och Moped Handlarn för hans hoj var klar och när vi kom hem igen la vi oss på en filt på gården. Grannarna var också där med sina små barn och en av dom stod och kikade på Tyra utan att säga ett ord medan Tyra ylade typ.. dom är för söta de små liven.
Tyra blev tillslut väldigt trött så Krille stoppade ner henne i vagnen och gick en sväng. Jag låg kvar och jag tror t.o.m. att jag somnade en stund när jag hör mobilen ringa.. Krille hade hamnat hos någon bekant i radhusen längre bort och bad mig komma dit :) Hennes katt hade fått ungar och gud så söta dom var, svarta på tussar på sju veckor bara :)

Till middag blev det kyckling..mums! Sen fick vi besök av familjen Sävar. Tristan lagade fisk i Tyras kök men han tyckte det var konstigt att hon inte hade någon kniv så han kunde filéea den :) illa illa.


Tyra har lite svajig feber och det bokstavligen rinner saliv ur hennes mun.. tänder? Jag hoppas det, för det är något litet som glänser och är taggigt där inne :)



Imorgon är Tyra förhoppningsvis lite piggare och då ska vi hälsa på gammelmormor!


Ha det mysigt i sommarkvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0