Träff!




Igårkväll var vi hos Alfred och Emelie och fikade.. mycket trevligt :) dom får ju bebis om tre veckor så det blev en del prat om förlossningar och första tiden med bebisar :)
Det är ju så roligt för Emelies bror ska också ha barn i sommar och dom känner också Mia och Daniel så vi hoppas på en storträff i sommar med alla kidsen :)

***


Heidi och Fredriks lilla flicka!

I förmiddags kom Naima, Henrik och Tristan förbi en snabbis och tittade på Tyras rum innan vi skulle vidare till Backen och Heidi, Freddan och deras lilla tillskott :) Tristan busade med Tyra som vanligt och han ska kramas och pussas.. ni som läser min blogg vet ju hur han blir när han ser Tyra :)

Väl hos Heidi och Freddan blev det nybakta bullar och kaffe på deras altan :) nice!


Sockerkaka med svarta vinbär :)


Heidi penslar gobullarna :)


Tristan var helt lyrisk i hoppmattan :)


Tyra och Naima tittade på


Krille är och tränar och när han kommer hem blir det pizza.. gud så gott!
Ikväll ska vi fixa min tavelvägg :)


Imorgon fm ska jag till frissan på drop-in.. jag vill ha mer slingor och en klippning tack :)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

hejsan! låter som en trevlig plan med en stordejt med alla ungar:-)



Spännande med ditt hår...hoppas på foto sen.



Trodde jag hade klarat mig från att bli sjuk men nu känner jag hur det börjar tränga sig på...snuva och hängig...:-( Men borde bli bättre till nästa vecka så vi får ta en träff då!



Kramen

2010-05-13 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0