Trall la laaa :)





Trall på balkongen :)

Imorse var jag och Melissa på en promenad i en timme ungefär. När jag kom hem igen kastade jag mig in i duschen och Krille lika så för vi skulle fara och köpa trall till balkongen och jag blev riktigt nöjd :) vi köpte dock för lite så Krille är och köper mer nu. Vilken skillnad det blir.. till helgen ska jag köpa blommor också :) Blir inte nå mycke blommor i år för jag gissar att vi inte kommer vara hemma så mycket utan mest i Ytterbodafjärden och Mjösjöby :)

Fösöker nu få Tyra att sova en stund för vi ska snart till Emelie och Alfred på fika :)


Kommentarer
Postat av: madeleine

Shnnyyyggt!!

2010-05-13 @ 06:53:03
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0