Bra laga-lördagsmiddag-musik!


Robyn - Hang with me

Lördag idag, eller den är snart slut, men jag och Tyra lämna en lite spak Krille hemma i soffan medan vi strosade runt på stan med mina föräldrar. Vi hittade en julklapp till Krille och tyg till julgardinerna jag ska sy till vardagsrummet. Jag har en bild i huvudet på hur det ska se ut, jag vill bara hitta den där perfekta röda ryamattan var finns du?

Ikväll ska jag mysa med min lilla familj och vi ska såklart se Så mycket bättre.


Morgonpigg tjej som vill busa med sin pappa


(Underbara morgonfrisyr)
Tyra vet var näsan sitter...


Och hon vet var nosen på nallen sitter.

Nu ska jag duka och göra sallad!
Trevlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0