Fredagsmys

God kväll!

Vi har ätit fredagsmiddag och vi håller på att somna alla tre. Man kan säga att vi nästan har koma.
Imorgonbitti ska vi sova uuut eftersom jag ska ut på krogen med Jessica :) äta god mat på o´learys sen stuffa på dansgolvet tills våra ben inte orkar mer.

Hittade bilder från studenten och jag tror det var då vi var ute sist tillsammans.. bara si så där 6 år sedan :)

 


I förmiddags när Krille lämna myran på dagis grät hon tydligen mycket. Stackarn undrade var hon hamnat eftersom hon varit hemma i tre dagar men till slut tog en fröken henne i sin famn och gick och gungade med några andra barn och då var pappa Krille glömd :) hon hade även hängt ganska mkt efter benen på fröknarna men ja, det gick som sagt över.

Väl hemma städade vi bort alla gamla bänkskivor och spill från renoveringen av köket så nu är bara diskbänken och gammspisen kvar som vi ska försöka sälja. Intresserad eller känner du någon som är i behov av en sån till en sommarstuga eller dylikt så hör av dig. 

Vi for förbi Svenne och Catrin och lämnade verktyg och drack kaffe, vidare till K-rauta där vi köpte kabellister till spotarna Krille kopplar in imorgon. Snabb handling på Ica Kvantum sen hem och Krille hämtade Tyra.


Nu väntar jag på Idol!
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: jessica

jisses, vilka gamla bilder ås. man kan inte tro att det är vi. såg jag verkligen så där konstig ut? jag laddar oxå inför imorgon, har just hittat igen mina skor, de kan ju va bra at ha :)

2010-11-05 @ 19:31:50
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0