Hoppas inte på magsjuka!

Hej!

När jag hämade Tyra på förskolan i eftermiddags hade hon precis kräkts, det är barn från andra avdelningen som är hemma just på grund av magsjuka men med tanke på hur pigg hon är så tror jag att det bara var "fullt i systemet". *peppar peppar ta i trä* Vi får se hur kvällen artar sig men än så länge har hon fått behålla middagen och vällingen. Vi hade ju tänkt tillbringa kvällen i Sävar men nu blev det inte så.

Vi har skjutsat Krillen på lagfest så nu har jag och myran intagit våra fredagsplatser i soffan.. hon kommer att slockna snart. Jag känner på mig att kvällen kommer bli lång, fast jag kan ju alltid lägga mig tidigt om det skulle bli fööör tråkigt :) Jag ska iaf se Idol och Cirkus Möller.


På väg till förskolan


Peace of cake att läsa den här boken!


Jag har satt upp några tavlor, inte en dag för sent om man säger så!


Nu ska jag tända några ljus så vi får helgstämning!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0