Hur mycket kan man samla på sig?

Jag har gått igenom alla lådor i hallmöbeln och det behövdes! Om man inte har sådana stunder då man verkligen går igenom, sorterar och kastar saker så lägger man dom bara på ett nytt ställe och tar plats. Nu känner jag inte lika stor ångest varje gång jag går förbi den :)

Har även fått bort lite grejer som stått i sovrummet och gett mig dålig energi, men nu har vi mer plats och framför allt rymligare. Klockan är 22 och perfekt tid att gå till soprummet.. eller? Jag gör det iaf!


Jag har fått äran att se TVÅ intervjuer med Ola Rapace idag. Jag tyck han är fin, jaja han har åkt fast för knarkinnehav och är en liten bråkstake men han är ju fin att titta på iaf :) Ja Krille, jag älskar dig! haha!



***

Mitt lilla ♥ har fått ny välling (från 1½ år) så nu ska vi se om hon blir mättare och sover bättre.

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: bea.

Sv: Ja det är extra kul när man inte har förväntat sig det :)

Ja det tycker jag med, men vi skulle ju kanske komma till er dagen efter eller annandag jul. Så då får jag ju träffa er och stora Tyra!! :)

2010-11-12 @ 09:34:34
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0