Jag har saknat Helge Skoog

Japp, det har jag men nu är han tillbaka i rutan och jag är så glad :)
Imorse lämnade jag myran på förskolan och GICK ner till stan och mina föräldrar. Där åt vi gröt sen gick jag mamma ner på stan och hittade lite julklappar till Tyra, en lite korg till mig som jag ska ha mina kryddor i och farsdagspresenter.




Jag köpte även en söt tomtemorklänning till Tyra som hon ska ha på sig på årets julkort, men det märktes att vi inte hade samma tankar om kortet för enligt henne skulle vi bara visa hennes rygg. Jag får helt enkelt prova en annan dag :)
Vi mötte upp Naima som sen följde med mig hem och kollade in vårat kök och drack kaffe.
 
Vi for en snabbis på Strömpilen eftersom vi trodde att klockan var 13:30 men det visade sig att min köksklocka hade STANNAT och klockan var egentligen 15:03 när vi stod på H&M och hade som trevligast. Varför var det så noga då? Jo, för vi skulle båda hämta våra barn på förskolan kl. 15 men det gick iaf hur bra som helst :) Tyra höll på att spexa för förskolefröken när jag kom för att hämta henne.

Min förkylning har brytit ut nu kan jag meddela, jag har precis kommit upp hur ett varmt bad och det behövdes.

Nu ska jag dricka mitt te!
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahaha!!!! jag dör. ni roar er och glömmer tid och rum. och barnen :D

2010-11-08 @ 20:50:04
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/
Postat av: maadeleine

Hej! Va kul med farsdag eller att ha någon att ge det till! Jag funderar på att ge nått till Andreas ändå eftersom Leia säger Pappa åt honom. Halvåtta hos mig är ju bääääst :D Kram å krya på er!

2010-11-09 @ 08:51:00
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0