Kan Jang




Det bränner i min näsa och jag känner mig tung i huvudet, är det dags för förkylning igen? Jo, det verkar så! Har precis tagit mig en 15 ml dos av Kan Jang, hoppas det hjälper!

Har precis lämnat Tyra på förskolan. När jag gick satt hon med två polare och "lagade mat", jag sa hejdå till henne ch vinkade men hon brydde sig inte så mycket men när jag stod i hallen och höll på att klä mig märkte hon att jag var borta och det blev några snyft men det verkar ha gått över för dom har inte ringt än :) jag ska hämta henne vid halv 14 om allt går som det ska.

Natten har varit sådär. Det är svårt att få kontakt med en liten tjej som skriker och sover samtidigt och rör man henne blir hon bara argare. Det som hjälper är typ att sätta på tv´n och låta henne vakna till den medan hon sitter i min famn och blir gungad. Ja, alla dagar och nätter är olika.

Igår fick jag hjärtslag, nästan iaf. Jag skulle ringa Naima men hennes mobil var AV. Direkt tänkte jag att hon låg på BB och födde barn och tillslut ringde hon upp och sa att hon höll på att dricka kaffe och äta tårta. Då blev jag ännu mer ställd och tänkte att nu firar dom att bebisen kommit ut och hon lät lite underlig men det berodde ju på att jag lät underlig haha. Hon låg inte på BB utan hon hade varit på badhuset i Sunsvall och hade glömt starta mobilen.
Gör inte om det där Naima, om det inte är på riktigt förstås :)

Kaklet sitter då kvar på väggen i köket och de blev så himla bra, jag är så nöjd!

Nu ska jag göra två goda äggmackor och te!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0