Lunch på NK med världens bästa Naima!

Imorse kom Naima och drack morgonkaffet med mig, sen tog vi bilen till Strömpilen. Efter två butiker blev vi tvärhungriga och åt bakad potatis med skagenröra på NK, gott gott! Lite kaffe på det och vi gick en sväng på Maxi där vi bland annat köpte julklappspapper och snöre. Tyra har fått två julklappar idag så dom har jag så snyggt slagit in, väntar bara på att få lägga dom under granen :) Vi var även på Mariedal och Ersboda.
Naima gjorde det bra med tanke på att hon är höggravid, BF idag :)


Jonas kom och åt middag med oss idag också, alltid lika kul.

Nu ska jag faktiskt lägga mig och se min serie!


Kommentarer
Postat av: Naima

Ja, tusan vad lyxigt med lunch på NK!

Tack för att jag får släpa med dig på allt möjligt för att undfly väntan och tristess.

Ses imorgon!

Kram!

2010-11-16 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0