Pampers vs. Libero

Vilken dålig blöja Pampers är. Har hört att många barn får eksem av dom. En t.o.m. köttsår.
För att inte tala om hur dom luktar!!!? Dom luktar surt. Tyra har precis fått på sig en ny och den luktar spunk och hon har inte gjort någonting i den. Reagerar även på hur det luktar i badrummet. Inge mer Pampers!

Länge leve Libero!


Våran dag
Tyra har härjat på förskolan och jag har ringt och ring och ringt runt och imorgon ska jag till arbetsförmedlingen. Det går framåt :)

Våran kväll
Vi har ätit middag hos min mormor. Mina föräldrar var också där. Min mormor har fått nya bilder inlagda på sin digitala fotoram och hon blev så nöjd.
Krille är och tränar men kommer snart hem. Jag har somnat en gång redan, vaknade av skottlossning på tv´n och hjärtklappningen var igång, nästan iaf. Nu ska jag borsta tänderna sen sova.
Imorgon är det sovmorgon för Tyra ska vara hemma med mig :) mysfredag!






God natt!


Kommentarer
Postat av: madeleine

Håller med fullt ut, hata pampers!! Dyngsur på en gång och lukta... Jaa!!

2010-11-18 @ 22:24:42
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: jessica

jag håll me dig!! pampers blöjor är helt värdelösa.

2010-11-19 @ 09:57:18
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/
Postat av: mamma

hur är det??

2010-11-19 @ 10:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0