Scharinska villan och Metal on Metal!

Igår satt jag och Stina hos Frida och förfestade. Vi pratade om gamla minnen och skrattade gott.
Det var några kompisar till Frida som spelade på Scharinska. Gud vad kul det var att träffa alla gamla polare som också var där. Sen gick vi till TC där en ny klubb öppnat, Metall på Metall. Där var ju alla gamla rockers :) trevligt trevligt!






Tokiga tjejer va? :)


Krille har match i Skellefteå idag. Jag och Tyra hade tänkt oss ner till mina föräldrar men jag är trött idag så vi blir hemma. Mysa i soffan och se Så mycket bättre som jag missade igår. Vi ska ha en mysig dag! :)

Imorgonkväll ska jag och Stina brumma till Sävar och gosa med lille bebisen som ska heta Grim :)
Han är tydligen en exakt kopia av Tristan fast med dubbelt så mycket hår.
Jag lääääängtar!

Jag har ju serien Tre Kronor på datorn och jag är inne på andra säsongen nu och idag är ett ypperligt tillfälle att se det ;)


Kommentarer
Postat av: madeleine

Fy fasen TreKronor det va inte igår ;) Ser ut att haft roligt igår :D

2010-11-21 @ 15:30:54
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0