Seg dag idag...

Jag har varit SÅ seg idag, nej inte bakis utan pga förkylningen. Kan den inte ge sig snart?
Vi har nyss kommit hem från Sävar-gänget där vi ätit middag. Spenat, lax oxh ris.. det slår aldrig fel!
Krille håller på att borra för spotarna i köket, Tyra somnar nog snart och jag ligger framför teven med mina skönaste tjocksockar. Måste upp på vinden och hämta mina vinterstövlar också.. det kändes lite halvjobbigt men tanke på vilken matkoma jag har just nu.






Jag har kommit på en lysande idé. I hallen har vi dåligt med vägguttag så den enda lampan vi har där sitter halvvägs in i vardagsrummet men då kom jag på att jag ska göra en stoooor tygtavla med något snyggt mönster på och sätta en ljusslinga bakom :) kan bli en cool effekt!

Nu måste jag ta en bafucin, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0