Underskattad mat!

Hej på dig!

Fiskpinnar är underskattat.
Fatta hur gott det är med hemmagjord potatismos? Vi har just tryckt i oss det iaf och jag är proppmätt.
Tyra äter på sitt eget lilla vis genom att slänga muggen i golvet, slänga mat på golvet och dompa ner händerna rakt i tallriken sen kladda på bordet, visst känner du igen dig? Åh, gud tack vi är inte ensamma :)

Jag trosade min snuva i eftermiddags och åkte till Rusta för att köpa en röd ryamatta men den var inte röd den var mer mörkorange/rostig i färgen, nej jag var inte alls nöjd. For på ica och handlade mat istället.


Ikväll ska vi se:





Idag kom min bror förbi och hämtade alla bilder jag vill ha utskrivna till Tyras "trygghetsblad" på förskolan så snart är det klart.





Kiwi-time!
Och där i bakgrunden ser man lite av köket ;)


Nu ska jag ta en dusch så man får bort lite baciller.. tanken av en dusch får mig då att känna mig friskare!
Ha en mysig tisdagkväll!
Du glömmer väl inte "halv åtta hos mig"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0