Vi är inne dag va?

Vilket väder vi har va? =)

Krille är och spelar helgens match mot Vildmännen. Tyra vilar och jag har dammtorkat och dammsugit lägenheten. Jag fattar inte var allt damm kommer ifrån? Det blir spännande i januari-februari när vi har två katter här eftersom både mina föräldrar och Krilles föräldrar åker till thailand samtidigt :) men det kommer bli väldigt mysigt och Tyra lär ju gå runt med en svans i vardera hand :)

Titta min lilla skrutt



Vi är insnöade :)


Tyras mystofflor jag köpte i Lycksele

Vi skulle egentligen till Mia, Daniel och Maja ikväll och äta plankstek men jag vägrar sätta mig i bilen i detta väder.
Jag ska ta fram lax nu för det blir laxpaj till middag.. också väldigt gott :)
Du missar väl inte Så mycket bättre kl: 20:00 ikväll?

Ha en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0