- Det är normalt!

Efter att Tyra vilat idag så kom den höga tempen tillbaka, 39,7 varma grader och jag ringde sjukvårdsrådgivningen. Innan jag hittat rätt nr eftersom man nu BARA slår 1177.. inget riktnummer så fick jag äntligen prata med en tjej och hon sa att det inte var någon fara. Så länge hon dricker och att jag lyckas hålla ner tempen så tyckte hon inte att vi skulle åka in. Jag skulle avvakta till imorgon för 4 dagar med feber var inget onormalt.
Jag är jättetrött idag. Jag tänker och vill så mycket men ja, jaja, nog om det. 




Hon försöker leka


Så gott



Min gamla mormor har stickat dessa till Tyra!


Ikväll är det Bonde söker fru.. du missar väl inte det?  :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0