Söndag

Idag har vi promenerat till mina föräldrar.. både dit och hem :) jag känner mig väldigt duktig! Tyra sov hela vägen dit och halva vägen hem. Hon var så skönt inbäddad så det var inte så konstigt att hon sov :) det var ju så himla fint väder idag, 12 ° så jag ben bara flög fram.


Någon har skrivit "SNÖ" på marken :) så man vet liksom!


"Sakta vi går genom staan"



När vi kom fram blev ju bjudna på plättar, sylt och glass. Tyra busade med gammelmormor genom att lägga huvudet på sne först till höger sen till vänster sen skrattade vi alla gott. Det är en grej hon går runt och gör nu :)
Tyra är så otroligt duktig på att roa sig själv nu... det är kul!

När vi kom hem städade jag köket. Tog bort verktyg och "tog fram" köksbordet eftersom det varit en arbetsbänk. Köket är inte klart för er om undrar men det blir det till slut :)

Imorgon är det 25 oktober och det betyder Tyras första inskolningsdag på förskolan. Kl 8.:45 ska vi vara på plats, mest för att titta och bekanta oss antar jag och vi är där en timme.. sen blir det en lååååååångpromenad. Jag blev så taggad idag.


Nu hoppas vi på en god nattsömn så återkommer jag imorgon :)
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0