12 timmar


Tyra har precis vaknat vilket innebär att hon sovit i hela tolv timmar :)
jag känner mig glad, pigg och självklart utvilad jag också :)

Åter till min mobil så tycker dem jag pratar med att det brusar och att det låter som jag är i ett trapphus när man ringer mig. Jag åkte till Onoff och fortsatte klaga, fick nytt sim-kort i hopp om att det skulle bli bätrre.. blev det bättre då? Jag vet inte för det gick inte att ringa under hela kvällen igår för Telia hade fel på nätet. Ska ta och kolla senare... eller rättare sagt höra senare.


Morgonmys

Vi behöver inte stressa upp idag.. vi ligger kvar och fredagsmyser lite till :)


Glöm inte och köpa korv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0