African Culture Day

Idag var det African Culture Day på Hamnmagasinet och där mötte vi upp Naima och Tristan. Tyra lämnade jag hos mina föräldrar för hon var så trött. På Hamnmagasinet fick vi se Heidi´s dotter Michela som hade dansuppvisning. Herregud vilket drag det blev när dom började trumma på sina stora trummor och tjoade och tjimmade :)


Naima med Tristan som tyckte det var en aningen hös musik





Heidi





Efter det åkte jag Naima och Tristan till Jula. Där köpte jag en lurvig rattmuff till bilen och Naima köpte en utelampa till deras nya altan. Jag blev sen skjutsad till Hissjövägen och Patrik där Krille var och kopplade el. Vi drack kaffe och surrade på.. Nina, Jocke och Alicia kom även förbi, trevligt trevligt att träffa dom :)

Seeeen åkte vi hem till mina föräldrar och åt middag


Nu passar den fina klänningen Tyra fick av min kusin :)



Tyra älskar sin hare  :)









Nu ska vi se film!


Kommentarer
Postat av: bea.

Åh vad fin hon var i klänningen! :)

2010-10-11 @ 17:37:06
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0