Första dagen

Det gick jättebra på förskolan imorse. Hon strosade runt överallt och var hur nöjd som helst. Hon älskar att sitta i knät och speciellt nöjd numera när hon kan "rada in" baken för att sen backa och sätta sig nästan var som helst :) så när det blev en liten fruktstund satte hon sig hos fröken som delade ut frukten i skålar och tittade nyfiket på alla barn som smaskade i sig frukten medan hon själv totalt glömde bort sin banan som höll i sin hand, så söt :)
Hon brydde sig inte mycket om jag var där och eftersom hon var så nöjd hela tiden höll jag mig i bakgruden och när hon väl såg mig log hon mot mig och fortsatte leka :)
Blir kul att se hur morgon dagen blir :)

Nu har hon vilat en stund och fått i sig blodpudding och lingonsylt, smaskens :)

Imorgon efter förskolan ska vi gå till Strömpilen för hon behöver fler långärmade tunna tröjor. T-shirt känns lite för kallt att ha på sig där, det är alltid småkallt på förskolor.



Kommentarer
Postat av: madeleine

Så skönt att det gått bra för henne, det kommer nog gå bra för Leia också som kan vara med allt och alla, fast hon blivit mera blyg nu för tiden alltså! Leia åt också blodpudding, hon älskar det :D

2010-10-25 @ 14:10:48
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Naima

Kul att läsa! Stortjejen, hon är så duktig! =)

2010-10-25 @ 19:40:41
URL: http://naimaemelia.blogg.se/
Postat av: jessica

åååh jag vill åxå äta på bishop´s! fast jag vill ha club-sandwich..så GOTT!!!!!! :D

2010-10-25 @ 19:55:36
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0