Fotbollskväll


Ikväll är det fotboll som gäller.
Det var lite tokigt av Tyra att somna för en timme sen men hon är ju sjuk så det är beviljat.. jag har lyckats hålla ner febern nu så det är ju hur bra som helst.
Jag fastnade framför tv´n för Svt visade Änglagård, andra sommaren.. var bara tvungen att se den igen :) jag kan den nästan utantill men jag är en sån där typ som gillar svenska filmer..jag vet, jag har dålig smak.
Men på tal om film så såg vi Love Actually igår och vi höll på att skratta ihjäl oss :)


Jag har tvättat sängkläderna också så nu doftar det underbart, ljuvligt och friskt här inne. Bara så att du vet :) jag har även skurat golven och skurat badkaret så ikväll blir det ett varmt dopp där i.


Trötta tjejen


Snart kommer Krillen hem och jag ska reda ihop någon middag.. jag är sugen på sallad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0