Foton vid sjön!


Eftersom det är mängda soligt idag så tog vi en härlig pomenad.


Snygg-Tyra i nya jackan och täckbyxorna (som inte syns på bilden) hon fått av sin kära farmor
(oj, vad lång lugg Tyra har)











Ja men då var det torsdag igen och snart helg. gud vad skönt!
Efter jag druckit min andra kopp kaffe ska jag ta tag i torsdagsstädningen.. bäst att passa på medan myran sover.

Åh kväll är det veckofinal av halv åtta hos mig.. vad mer? jo Robinson. Jag är så less på Robinson, kan tv4 inte visa något nytt istället? Jag får se Grannfejden på 3:an istället.. det tycker jag faktiskt kan vara bra! :)
Men ni missar väl inte Hellenius Hörna klockan 21:30? :)

Vi gick förresten förbi Tyras förskola och det känns så himla roligt att hon ska börja. Det stog fyra barnvagnar ute så jag antar att det var vilostund för dom som låg där i :)



Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0