Härliga fredag!




Det var så himla vackert ute imorse när jag vaknade så jag var tvungen att fota balkongbordet :)
Då var det fredag igen.. Tyra har lite feber.. stiger den över 39 grader idag åker vi in och kollar upp det, detta är olidligt!
 Har ditt barn haft feber i 6 dagar utan andra tecken på infektion? Låt mig veta.

Vi följer då inte med till stugan idag utan vi kurerar oss istället.. Jag har ju massa mat att laga också, baka kaka ska jag även.

Ikväll blir det att packa eftersom vi åker 8.30 imorgonbitti... men idol ska vi också hinna med!

Men jag återkommer säkert mer idag ;)


Kommentarer
Postat av: fredrik

Tre dagar ska räcka. Åk in. Eller så kanske det har gått över av sig själv. Hoppas! 8)



Det är både bra och dåligt att ha en läkare som svärfar: inget är allvarligt enligt honom, och är det något måste man typ alltid opperera för att rätta till det... Som tur var skriver han i alla fall ut recept.



Trevlig helg! // fredrik mira och feli

2010-10-16 @ 19:51:39
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0