Jessica



Wiho, vi hittade äntligen en dag då vi kunde ses och det blev idag :)


Tyra fick dessa smarriga leksaker :)





Vad kul att äntligen träffas. Vi hade lite att ta igen om man säger så :) det var bara våran Annica som fattades!


Personalen från förskolan ringde imorse. Kl. 8:45 på måndag ska vi befinna oss på Lilla Sjöfrun och Tyas avdelning Droppen :) min stora tjej! Det känns jättebra. Jag skulle få ett mail imorgon där vi får mer info om kläder, rutiner m.m.
På lördag ska jag, mamma och Tyra gå på stan och då måste vi köpa en förskoleryggsäck/väska annars tror jag hon har det mesta som kan behövas till förskolan.


Nu ska jag och myran busa!! :)

Tack för idag Jessica!!


Kommentarer
Postat av: jessica

Tack själv för idag, Tyra är ett sånt charmtroll :) Hoppas vi ses snart igen, kaaaanske förmoooodligen ute o dansar nån lördag typ? ;) hade varit skoj. Lånar en bild av dig om jag får? Ta hand om dig. kram

2010-10-20 @ 18:58:25
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/
Postat av: jöjj

haha ÅS, du ser it som Kai Hansen i blicken. nu börjar jag bli mörkrädd.



:D



hälsa, mannen och tjejjen, så ses vi på turnén i vår, i vanlig ordning.



:D



// jojje

2010-10-21 @ 11:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0