Lägenhetsvisning

Hej på dig!


Det är så skönt nu när Tyra äntligen blivit frisk. Nu leker och sover hon som vanligt igen :)


Nyvaken tjej

Jag tänkte baka idag (igen, jag vet men det är kul) men det ska då alltid fattas något. Jag skulle vilja ha alla bak ingredienser hemma +  att det aldrig finns något utgångsdatum på dom, tänk vad bra det hade varit.
Vi har då varit ute på en blåsig promenad på förmiddagen så frisk luft har vi fått men Tyra ville inte vila så hon får väl en powernap nu snart :)


Igår när vi kom hem från Lycksele mötte vi upp mina föräldrar på Öbacka Strand och tittade på en lägenhet. Dom är inte billiga!!! Det var iaf kul att få se en lägenhet där.






Vi passade även på att spana in resecentrat för Botniabanan.








Bäst att lyfta henne till sängen innan hon somnar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad roligt att hitta till din blogg. Så söt hon är lilla Tyra. Nej dom är inte billiga lägenheterna där, Magnus bor där nu. Fina som tusan är dom iaf :) Kram// Pillan

2010-10-20 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0